Influencer og OnlyFans-stjerne Natalie Reynolds har igen sat internettet i brand – denne gang med et produkt, der får selv de mest garvede fans til at spærre øjnene op.
Hun har lanceret et rødfarvet badevand, kaldet “A Ritual in a Jar”, prissat til 49,99 dollars (cirka 350 kroner). Alle 100 glas blev udsolgt på få timer.
Et “ritual i en krukke”
I et interview med The Blast beskrev Reynolds sin skabelse som “et stykke af mig – flasket på en måde, der forbinder os for evigt.” Hun understregede, at produktet ikke var satire, men ment som en personlig oplevelse for hendes følgere.
“Dette er ikke for sjov,” sagde hun. “Det er et ritual.”
På hendes hjemmeside blev produktet markedsført som både fugtgivende, anti-aging og “fyldt med guddommelig feminin energi.” En tydelig disclaimer forklarede dog, at det ikke var beregnet til indtagelse og ikke var godkendt af FDA.
Reynolds lokkede yderligere med en provokerende kommentar: “Bone broth er fint. Men mit badevand? Det er ægte primal intimitet.”
Solgt ud på få timer
De 100 glas blev lagt op på hjemmesiden BloodyMaryBath.com og blev udsolgt næsten øjeblikkeligt. Efterfølgende skrev Reynolds til sine fans: “Få dit glas, før de er væk – eller før jeg bløder igen.”
Tidligere skandaler og konflikter
Dette er langt fra første gang, Reynolds får internettet til at eksplodere. Tidligere i år havnede hun i konflikt med influencer-kollektivet Bop House, som hun hævdede udnyttede hende økonomisk.
I en viral TikTok-video påstod hun, at huset tog 80 procent af hendes indtjening og lovede, at hun ville “tjene mere end LeBron James.”
Reynolds’ udtalelser skabte stor debat online – nogle fans kaldte hende modig for at tale ud, mens andre mente, hun selv søgte dramaet.
Millionær på virale stunts
Ifølge Reality Tea er Reynolds’ formue i 2025 omkring 2 millioner dollars – næsten 15 millioner kroner. Hun har formået at omdanne virale øjeblikke til en profitabel forretning gennem platforme som TikTok, YouTube og Kick.
Hendes livestreams og videoer samler millioner af visninger, og hun har samarbejdet med brands, der har forvandlet hendes online persona til et økonomisk imperium.
Vores team kan have anvendt AI til at assistere i skabelsen af dette indhold, som er gennemgået af redaktørerne.
Læs også: