Når man får 10 minutter i røret med Alan Ritchson, midt i optagelserne til den fjerde sæson af Reacher, skal man være klar – de fandt folkene hos MensJournal ud af.
Manden, der har givet nyt liv til Jack Reacher siden 2022, er ikke bare blevet indbegrebet af actionmand med bankegaranti – han er også typen, du gerne ville grille en bøf med og skåle i en kold en.
Men i stedet for at snakke kampkoreografi eller træningsrutiner, åbner Ritchson snakken med… sæbe. Ja, sæbe.
Velkommen til “Manlandia”
Alan Ritchson er nemlig frontfigur i Dr. Squatchs nyeste kampagne – og det er hans første rigtige reklame overhovedet. “Jeg kunne lide humoren og tonen,” siger han, om Manlandia-universet, hvor »mænd kan være dudes og dudes kan være mænd«.
Manlandia er et absurt, overdådigt eventyrland, hvor mænd dufter godt, lever stort og tænker lidt mindre. “Det handler ikke om giftig maskulinitet,” forklarer Ritchson. “Det handler om eventyr. Om at vælge sin egen vej. Om det så er bjergbestigning eller bøffer i biblioteket.”
Læs også:
Blod, sved og Reacher
Men sæben skal lige sættes til side et øjeblik – for Ritchson er i fuld gang med at filme Reacher sæson 4, og han ligner ikke en, der bruger meget tid i makeup-traileren. “Normalt ender jeg dagen med en god blanding af falsk og ægte blod,” griner han. “I dag tror jeg faktisk kun det er falsk. Det er ret sjældent.”
Sæsonen er baseret på Gone Tomorrow fra 2009, og foregår i New York City, hvor Reacher bliver kastet ind i endnu en mystisk sag med alt for mange fjender og alt for lidt tålmodighed.
“Det er en labyrint af slagsmål. Vi filmede 11 kampscener på fire uger. Det er det vildeste, vi har lavet,” siger han.
Den bedste Reacher-sæson nogensinde?
Hvis du troede sæson 3 satte barren højt, så lover Ritchson, at sæson 4 sprænger den. “Hver sæson er blevet bedre – og denne her bliver den bedste. Uden tvivl. Den mest blodige, den mest intense, og måske også den mest Reacher-agtige.”
Der er endnu ikke sat en konkret premieredato, men det bliver Prime Video, der sender den ud i verden, når den er klar.
Vores team kan have anvendt AI til at assistere i skabelsen af dette indhold, som er gennemgået af redaktørerne.
Læs også: