Ass-slap og bikinimodeller: Her er Carl's Jr's nye überfrække reklame
Kate Upton, Kim Kardashian, Paris Hilton og danske Nina Agdal har alle været der. Letpåklædte, mens de spiser den nyeste burger fra den amerikanske burgerkæde Carl's Jr. Nu har restauranten så begået endnu et mesterværk.
Carl's Jr har endnu ikke gjort sit store indtog i Danmark andet end den restaurant, man underligt nok har valgt at åbne op i Bilka i Vejle. Alligevel kender du helt sikkert godt den amerikanske fastfood-kæde. Den er nemlig berømt og berygtet for at lave reklamer med hyper-seksuelle undertoner. Du husker vel nok den famøse Super Bowl-reklame i 2013, hvor danske Nina Agdal boltrede sig topløs i sandet, mens hun satte tænderne i restaurantens nye, saftige burger.
Nu er turen så kommet til bikinimodellen Kara Del Toro, der følger i fodsporet på førnævnte babes. I reklamen ser du et mexicansk og et amerikansk volleyballhold spille mod hinanden over en grænsemur sat op mellem Mexico og USA.
Selvfølgelig består holdene af små modeller i bikini-trusser og sports-bh'er, som kæmper om, om burgeren skal være "Tex" eller "Mex".
I reklamen siger en af modellerne fra det amerikanske hold: "Black Angus beef and bacon? Det er Tex!"
Modsvaret fra det mexicanske hold, som Del Toro repræsenterer, lyder: "Ristede pebre og løg? Så er det Mex!"
To mænd sidder på hver sin side af muren og kigger på. Den ene siger til den anden: "Skal vi fortælle dem, at det er dem begge?" "Det gør vi til sidst", svarer den anden.
Selvfølgelig er reklamen en kommentar til den amerikanske immigrationspolitik, hvor den republikanske spidskandidat, Donald Trump, agter at bygge en mur langs den amerikansk-mexicanske grænse, hvis han blive valgt som præsident.
Efterfølgende er reklamen blev beskyldt for at være dybt stereotyp, da alle på det mexicanske hold er brunetter, og alle på det amerikanske er blondiner. En ting, som Del Toro dog har været ude at forsvare over for Fox News.