Borderlands bringer Psycho til live i live-action reklamespoofs
Reklamemaskineriet kører for fuld smadder
Time for Mayhem
Borderlands 3 lander den 13. september, med det der måske, bliver årets bedste lootershooter - eller i hvert fald er det årets mest ventede lootershooter.
Og der er skruet godt op for reklameventilen. De nyeste reklamespots, tager pis på traditionelle TV-reklamer, og smækker en live-action version af Borderlands Psycho i glitchede fortolkninger af klassiske reklamer for hårprodukter, sodavand og modetøj.
Psycho Ad - Fashion
Og det er jo meget sjovt.
I mellemtiden sidder vi og venter på en reviewkode til spillet, der indtil videre har trukket ud - og lige nu forventes at lande den 12. september, blot med en dag til den officielle lancering af spillet.
Det lader til, at Borderlands 3 er røget ud til en meget selektiv gruppe af anmeldere, tidligere end andre - og måske mere kritiske medier, og det er måske værd at holde øje med, hvis du endnu ikke har forudbestilt spillet, men overvejer det - tjek hvad Kotaku skriver om den situation her.
Eller tjek de to andre live-action klip og glem bekymringerne igen, lige her: