Damer

Gigi Hadid og BMW udfordrer dine observationsevner

Ah, Gigi Hadid!

Gigi Hadid og BMW udfordrer dine observationsevner
Mikkel M. Vermeulen
Af Mikkel M. Vermeulen 17. april 2016
3218572

I et reklamestunt for den nye BMW M2, har de tyske fartdjævle allieret sig med modellen Gigi Hadid. Reklamen er en klassisk variant over: "Kan du holde fokus på vigtige ting, når en smuk pige også er i dit synsfelt" eller måske endnu nærmere: "Hvilken kop er bolden i"-tricket. 

Se også: Mandetest: Kan du holde øjenkontakt med Kate Upton?

Filmen hedder 'Eyes on Gigi' og er indeholder altså god eyecandy, også i form af den nye M2.

Eyes on Gigi

Ud over BMW's samarbejde med Gigi, har vi også for nyligt set Michelle Rodriguez i en lille testvideo for Jaguar SVR. Det er godt at se, hvordan de smukke kvinder er på vej tilbage i bilverdenens reklameunivers. Hvorfor de har været væk, er svært at sige – måske et misforstået forsøg på fornyelse. Men altså, sex sælger, så hvorfor ikke bare køre med det?

Du kan læse mere om Eyes on Gigi på Eyesongigi.com og Mere om BMW M2 her: BMW M2 2016.

Australsk kvinde med G-skåls bryster går viralt: “Lad være med at glo!”

Læs også: Australsk kvinde med G-skåls bryster går viralt: “Lad være med at glo!”

GloRilla bliver Rihannas nye ansigt for Fenty-universet

Læs også: GloRilla bliver Rihannas nye ansigt for Fenty-universet