Magasinet M!

Heinz lader brugerne bestemme, om verden har brug for Mayochup - en kombineret ketchup/mayo-flaske

Heinz lader folket bestemme det nye produkt ved en Twitter-votering.

Der kan ofte opstå en heftig diskussion, når man snakker om, hvad man skal putte på af dyppelse på/i sin hotdog, hvad man skal dyppe sine pommes frites i og hvad der skal i sin burger.

Der findes utallige variationer - vanvittige såvel som opfindsomme - men i sidste ende er de to største vindere over hele linjen oftest ketchup eller mayo. 

Men menneskeheden er nået til endnu et dovenskabspunkt, da Heinz nu ser et marked for en crossover.

Med det mener jeg selvfølgelig.

Mayochup

Heinz har i en ny reklamestrategi lagt ansvaret over på folket - har vi brug for en kombination af mayonnaise og ketchup i én?

Du kender sikkert øjeblikket, hvor dine fritter i svømmehallen i sidste ende alligevel bliver en brunlig palet af ketchup og mayo kørt rundt i dyppeskålen - eller når du alligevel putter begge slags i din burger. 

Men er vi nået til det punkt, hvor kun skal tage en flaske ud af køleskabet?

Folk er i vildrede på internettet. Selve hybriden blev allerede benævnt i 1950'erne, hvor kokken Don Carlos Edwards kaldte det 'fry sauce' i sin Don Carlos' Babecue Restaurant i Salt Lake City.

Fra nu og indtil d. 15. april kører Heinz en Twitter-kampagne, hvor folk kan vurdere, om Amerika (selvfølgelig) er klar til denne kreation:

ANNONCE
ANNONCE

Lige står der 55-45 til favør af lanceringen af den nye kombi - så kan alle de lettere dovne og fedladne amerikanere endelige spare de 10-12 sekunder, det tager at skifte mellem ketchup og mayo-flasken..

Hvad siger folket - galt eller genialt?

ANNONCE
Heinz lader brugerne bestemme, om verden har brug for Mayochup - en kombineret ketchup/mayo-flaske
ANNONCE
Del
Om forfatteren


Følg på:

Vil du blogge hos os?

Seneste nyt