Magasinet M!

Husker du Spies' frække reklamer? Nu har de lavet en ny

"Man stopper ikke med at have sex, fordi man bliver gammel - man bliver gammel, fordi man stopper med at have sex." Se Spies' nye 'Do it Forever'-reklame, der opfordrer til sex resten af livet.

Husker du Spies' frække reklamer? Nu har de lavet en ny

Du husker sikkert, da Spies' "Do it for Mom"-reklame gik verden rundt sidste år, og som ifølge rejseselskabet har fået fødselsraterne til at stige drastisk. Nu har Spies så lavet en ny, fræk reklame, som skal sætte fokus på et andet problem: At man har mindre sex, når først man bliver forældre.

Se den herunder.
ANNONCE

Ifølge en undersøgelse, Spies har fået foretaget gennem Epinions Danmarkspanel, har 46 procent af alle danskere mindre sex med deres partner, efter de har fået børn, mens kun to procent har mere sex. Yderligere viser undersøgelsen, at danskernes sexliv daler med alderen.

Derfor har Spies nu lanceret kampagnen "Do it Forever" for at komme de fortabte forældre og den ældre generation til undsætning. Her præsenterer de et loyalitetsprogram til de danskere, der har gjort sit til at styrke den danske befolkningsvækst i forbindelse med "Do It For Mom"-reklamen - og hvor det nu måske er tid til at dyrke hinanden igen, nu hvor børnene er blevet lidt større. Loyalitetsprogrammet garanterer rabat på eksotiske rejser de næste 10 år, så der er rig mulighed for at dyrke parforholdet i mange år fremover.

- Vores undersøgelse viser, at danskere uanset alder dyrker mere sex, når de tager på ferie, end når de er hjemme i de vante rammer. Herudover er eksotiske rejser til destinationer langt væk som eksempelvis Maldiverne, Seychellerne eller Barbados oplagte til at dyrke hinanden og parforholdet, også efter at man får børn. Danske par har nemlig i snit 102 pct. mere sex med deres partner på en eksotisk ferie end i hverdagen. Og de eksotiske ferier er dermed den ferieform, hvor garantien for sex er størst, siger Jan Vendelbo, administrerende direktør i Spies, i en pressemeddelelse.

Spies' loyalitetsprogram har samtidig en indbygget fertilitetsbonus. Des flere børn, des større rabat på rejsen.

"Do it Forever" er som skrevet den tredje og sidste kampagnefilm i trilogien "Do it for". "Do it for Denmark" og "Do it for Mom" opfordrede danskerne til at tage på ferie for at dyrke parforholdet og derigennem undfange til gavn for hele landets befolkningsvækst. Og det er lykkedes. Sideeffekten er det svækkede sexliv, når poderne så er kommet til verden. Med "Do it Forever" vil Spies gerne give forældrene lidt kompensation for deres ihærdige indsats, så sexlivet igen kan få et nyk opad. Ikke kun for morskabens skyld, men også for at øge livskvaliteten.

- Sex er ikke kun vigtigt, når man er ung. Det er vigtigt hele livet igennem. Regelmæssig sex booster immunforsvaret, styrker hjertet og livsgløden. Derfor er sex med andre ord en vigtig del af et sundt liv, siger Bjarke Oxlund, bestyrelsesleder i Sex og Samfund, i pressemeddelelsen.

Se "Do it for Denmark" og "Do it for Mom" herunder, hvis ikke du kan huske dem.

"Do it for Denmark"

ANNONCE

"Do it for Mom"

Du kan se mere om "Do it Forever"-kampagnen og muligheden for at tilmelde dig loyalitetsprogrammen her.

Del

Seneste nyt