Minimalistiske reklamer
Her er 17 beviser på, at det enkle oftest sender det mest klare budskab
Her er 17 beviser på, at det enkle oftest sender det mest klare budskab.
Vi starter med en annonce for optikeren Oogmerk, der tydeligt viser forskellen på en blondine med og uden briller.
Klik dig videre for at se alle annoncerne.
Ifølge Heinz er der ketchup så naturlig, at flasken nærmest er en ægte tomat. Den smager også godt.
Sikkerhedshjelme i stedet for tænder. Sensodyne tandpasta. Get it?
Firmaet Orbit, der laver fjernbetjeninger til at starte bilen, praler med, at du kan ligge inde i sengen og tænde for slæden - eller i hvert fald bare starte bilen på meget lang afstand.
Kondomfirmaet Durex har en lang række af kreative reklamer bag dem. Her illustreres prisforskellen på at bruge kondom eller lade være. Hvad vil du helst?
Vi snupper endnu et indslag fra Durex. De laver nemlig også kondomer i størrelse XXL.
Du skal ikke skamme dig over, at du hoppede i Facebook-fælden her. Det gjorde vi også. Det er boghandleren Tzomet Sfarim, der bevidst spiller på identifikationen med det sociale medie.
Skønhed er meget individuel, men kvinder er i hvert fald enige om, at de helst vil slippe for rynker. Her illustreret ved at skrive "beautiful".
En Lego-klods kan ligne hvad som helst. Du skal bare have fantasien til at se det.
Hjemmesiden StrongerMarriage.org vil have dig til at vende m´et om, så det bliver til et w. Samarbejde er vejen frem.
Reklamefirmaet BBDO har været særdeles kreative med et af deres egne jobopslag. Teksten er nemlig skrevet med tal.
På Restaurant Mirador del Alto kan du nyde god musik, mens du spiser.
Der er Ladies Night hver aften i oktober på Adelaide Casino, hvilket de meget smart viser ved hjælp af et feminint spillekort.
Hospital Aleman i Argentina synes selv, de har den bedste dækning af børn. Hvilket de illustrerer ved at vise forskellen på forældres ord og børns handlinger.
Støtteforeningen for seksuelle ofre i Israel har brugt en silhuet til at illustrere overgreb på kvinder. Snedigt.
Det er egentligt vildt, hvor meget information der kan være på en USB-stick. Det bruger SanDisk aktivt i deres markedsføring.
McDonald´s har gratis wi-fi. Pomfritterne skal du dog betale for.