Magasinet M!

Sådan får du en kæmpe biceps - uden at gå i fitness

Du behøver ikke bruge alt din tid i træningscenteret, hvis du gerne vil være en hakket makker. Med denne øvelse kan du få markerede overarme uden at bevæge dig ud af hulen derhjemme.

 

En markant trænet biceps tiltrækker altid positiv opmærksomhed. Det er ikke kroppens største muskel eller den vigtigste at træne, men den er god, hvis man skal lægge arm, og du vil se bedre ud, når du har en t-shirt på i byen.

Da det ofte er både kedeligt og hårdt at træne, har vi fundet den øvelse til dig, som amerikanske forskere har konkluderet, er den mest effektive. Testpersonerne var igennem en række forskellige træningsøvelser, og forskerne konkluderede til sidst, at Concentration Curl var den mest effektive af dem, da biceps musklen bliver stimuleret mest effektivt ved at være isoleret.  

 

Sådan laver du verdens bedste bicepsøvelse:

Sid med overarmen hvilende på indersiden af låret. Hold en vægt i strakt arm ned mod gulvet. Bøj nu i albuen, så håndvægten kommer op til brystet. Herefter sænker du den langsomt tilbage til startpositionen - sørg for at rette armen helt ud.

Hvis du gerne vil supplere din træning med hjemmetræning, bør du også læse: 6 effektive øvelser til store overarme, du kan lave i hjemmet. 

 

ANNONCE
Sådan får du en kæmpe biceps - uden at gå i fitness
Del
Om forfatteren
M! M!

Følg på:
Facebook
Instagram

Vil du blogge hos os?

Seneste nyt