Magasinet M!

Snapchat-aktien falder med 7 procent efter Kylie Jenner sviner app'en på Twitter

Influencer-level infinity!

Influencers, ambassadører og diverse store navne på de sociale medier har længe haft muligheden for at påvirke en stor mængde følgere - derfor kan disse influencers være værdifulde for brands, virksomheder og andre elementer. 

Men hvor meget betyder det egentlig i sidste ende, og hvor stor en virkning har det egentlig, at én person ytrer sin mening?

Well, hvis man eksempelvis hedder Kylie Jenner og har 24,5 millioner følgere på Twitter, så betyder det åbenbart mere, end man lige tror.

Jenner gjorde det nemlig klart på sin Twitter-konto, at Snapchat er yt for hende:

ANNONCE

Så tænker du sikkert - whatever, jeg bruger det stadig til at sende lokumsbillederne til kammeraterne. Også selvom det nye design har pisset mange folk af.

Men det resulterede faktisk i et dyk på Snapchat-aktien på over 7 procent!

Hvilket svarer til et tab på ca. 7,8 millarder danske kroner. 

Ifølge rapporter viser det sig også, at Facebook, som ejer Snapchats konkurrent, Instagram, faktisk har fået noget ud af hendes Twitter - faktisk en aktiestigning, der svarer til 78 millarder danske kroner.

Holy fuck! Det havde været billigere for Snapchat, inden de lavede den nye ændring at smide en voicemail til Jenner;

"Hey Kylle! hvad siger du til 5 millarder og et thumbs up til det nye snapchat på Twitter?"

ANNONCE
Snapchat-aktien falder med 7 procent efter Kylie Jenner sviner app'en på Twitter
Del

Seneste nyt

ANNONCE