Magasinet M!

Klam reklame: Kendt burgerkæde reklamerer med muggen burger

Mug er det nye sort!

Du har sikkert set de famøse Youtube-videoer, hvor en fastfood-burger bliver opbevaret over flere måneder, endda nogle gange flere år, hvorefter man kigger til burgeren igen - blot for at opdage, at den OVERHOVEDET IKKE har ændret sig.

Jep, det gør alligevel, at man undrer sig over, hvordan den egentlig er skruet sammen - når man tænker på, at man bare skal kigge på et økologisk rugbrød, og så kommer der mug på.

Og det vil Burger King nu bruge som et redskab til at promovere deres burger.

”Vi mener, at rigtig mad smager bedst. Forbrugerne forventer med rette kvalitet og transparens. Vi ønsker at vise, at det er smukt og naturligt, at mad går i forrådnelse. Når alt fra bollen og bøffen til de friskskårede løg, tomater og salaten er dækket af mug, er det et tegn på, at intet af det indeholder tilsætningsstoffer. Og sådan skal det være,” siger Daniel Schröder, marketingchef for Burger King i Danmark.

Det har valgt at lade deres ikoniske Whopper 'lade livet' i en timelapse-video, hvor de understreger, at de har fjernet alle kunstige farve- og smagsstoffer fra deres faste sortiment.

Videoen viser, at der bestemt kommer mug på burgeren - og hvis du ikke lige har planlagt at happe en whopper fra morgenstunden, så tjek videoen ud herunder.

ANNONCE
Del
Om forfatteren
Rasmus Krarup Jensen Rasmus Krarup Jensen

Følg på:
Instagram

Redaktør med fingeren på pulsen og et skarpt øje for en god historie, en ny trend eller de nyeste announcements i hverdagen og på det store lærred.

Vil du blogge hos os?

Seneste nyt