9 geniale drengerøvsreklamer
Nej, du finder INGEN 'Vanish' eller Finn Nørbygaard-reklamer på vores liste...
Axe
Axe har for længst bevist, at de forstår hvad fyrene vil ha'. Damer, og masser af dem! Derfor er denne reklame med på vores liste over de fedeste drengerøvsreklamer.
Old Spice
Old Spice har i en evighed henvendt sig mænd på din fars alder. Men med denne reklame er det tydeligt, at det er gået op for parfume-giganten, at deres målgruppe så småt nærmer sig de 100 år og er tæt på at stille træskoene. Derfor har de hyret et trendy reklamebureau til at lave denne ret så vellykkede reklame, der har til formål at få mænd under 50 til at bruge Old Spice.
Coke Zero
Da Coca Cola Zero lancerede Coke Zero i Danmark januar 2007 var det tydeligt, at producenten henvendte sig til fyrene med deres sukkerfri Cola, da Light-udgaven var og er overtaget af tøserne. Og hvordan får man så fyre til at drikke sukkerfri Cola uden at de føler sig tøsede? Sådan her:
Husk, at du kan vinde en Xbox 360 og en rejse til New York med M! og Coke Zero lige her:
Carls Jr.
USA's svar på Susan K og Sidney Lee (eller er det omvendt?) hedder Paris Hilton og er uden tvivl verdens største linselus. Noget hun ovenikøbet, desværre, tjener styrtende på. Herhjemme er de danske medier også glade for milliardær-arvingen. Selv en prut slået i Guds eget land er en forsideartikel hjemme i Danmark. På M! skal der lidt mere end en brun vind til at fange vores interesse. Men denne reklame for fastfood-producenten formår altså at gøre det 100%.
Zoolander for Heineken
Yes, yes, yes. Ben Stillers filmfigur/supermodel Zoolander er uden tvivl en af de fedeste filmkarakterer vi har set fra Hollywood i mange, mange år. Derfor er denne reklame for Heineken-øl med Zoolander i hovedrollen, da også intet mindre end genial.
Nissan Pathfinder
De store firehjulstrækkere som Audi Q8, VW Touareg og Porche Cayenne henvender sig til mænd. Det samme er gældende for Nissans Pathfinder. Hvis man laver en bil, der udelukkende henvender sig til mænd, kan man vel ligeså godt "gå all in" og lave en tilsvarende reklame, der henvender sig til mænd. Det er sgu godt tænkt.
Tysk optiker
Se, dét er humor! Vi skal ikke røbe for meget her, men kan godt love et stort smil på dine læber efter de 30 sekunder er gået.
Cult
Danske Cult elsker at forarge. Normalt gør de det med deres udendørs Cult-plakater, der hver eneste år får samtlige rødstrømper og ultrafeminister helt op i det røde felt med deres frække og provokerende reklamer. I december 2009 valgte Cult at lave en tv-reklame, der måske låner lige lovlig meget fra Prodigys musikvideo 'Smack My Bitch Up', men ikke destro mindre formåede at provokere så meget, at reklamen blev taget af dansk tv. "Mission Succeeded".
JBS
Denne reklame alene burde få samtlige fyre til at skifte undertøjsmærke. Tjek reklamen og I vil forstå hvorfor.